Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Ulrika - 25 februari 2009 10:55

Jaha, åt ni någon semla igår? Jag är väl inte semlans allra största fan, vetebulle kan jag vara utan, grädden är väl sisådär... Men, om grädden blandas med mandelmassa blir den helt ok, tycker jag!

Igår kväll kom jag hem från jobbet vid 21-tiden, och i kylen väntade just en sådan semla på mig! Inte så dumt faktiskt!

Lasse och grabbarna hade festat på varsin efter middagen och hade sparat en till mig!


Så här såg semlan ut innan den hamnade i min mage!


Lukas har det intensivt just nu. Han har gått från 0 till 100 på bara några veckor! Från att ha tittat på TV efter dagis, och bara softat på helgerna, så har han nu TRE fritidsaktiviteter!! Ridning på måndagar, gympa på torsdagar och simning på söndagar! Puh! Jag får gå ner i arbetstid tror jag, för att hinna med flängandet! :-)

Vi får väl se vad han vill fortsätta med, och vad han kanske kan lugna sig med. Själv tycker jag iofs att alla tre aktiviteterna är bra, och har svårt att välja bort någon!

Vi var och red igen i måndag, och trots att Lukas är lite busig och inte alltid gör som tränaren säger, så tycker han det är kul och vi är välkomna tillbaka!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards