Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Ulrika - 4 februari 2009 21:01

Under loppet av två dagar har jag fått två smaskiga paket ända från USA! Med scrapbooking-grejer såklart! Dessutom kom ett efterlängtat jättefint paket från Nettans Scrapbooking4you här i Sverige, tack för det!!

Butikerna i USA som jag handlat av är två av mina absoluta favoriter:

Stop and Scrap och Two Peas in a Bucket.


I de amerikanska paketen låg en hel del mumsigt! Papper och rub-ons från October Afternoon, superläckra chipboards från Fancy Pants (se nedre bilden!), fina overlays m.m m.m


Jag var tvungen att börja scrappa på en gång, och gjorde inte mindre än fyra lay-outer bara idag!! Tre av dem ser du längst ner i inlägget!

Du får hemskt gärna lämna en kommentar om produkterna eller om mina lay-outer!! Alltid kul med feed-back!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards