Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Ulrika - 9 februari 2009 11:33

Jag är inne i ett sånt kreativt flöde just nu, och använder nästan all ledig tid till att scrappa!! Jovisst, dammråttorna samlas i hörnen och det blir mest micromat till middag, men vad sjutton! Det är viktigt att skapa, eller hur?!

För att lugna oroliga läsare kan jag säga att det är lätt överdrivet. Jag håller ordning hemma, barnen får näringsriktig kost (sällan värmd i micron!), och jag gör lite andra saker också.... Typ sover!


Här kommer mina senaste grejer!

Den översta är till Februari-utmaningen på Svensk Scrapbooking. Temat är såklart kärlek med anledning av Alla hjärtans dag mitt i månaden.

Detta är det första bröllopsfotot jag scrappar! Titeln anspelar på den tonsatta dikten av Nils Ferlin I folkviseton som två duktiga tjejer sjöng och spelade på vårt bröllop.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards