Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Ulrika - 15 februari 2009 12:13

Det bidde sisådär med kommentarerna igår på Alla hjärtans dag... Det var bara tre stycken som lämnade en liten hälsning. Undrar om det bevisar att de flesta som kommer in hit är för mig främmande personer, som då inte har nån anledning att önska mig en toppendag.. Kanske.

Det var ju ändå 40 pers inne på lördagen, och hittills vid lunchtid på söndagen har det varit 20 st. Inte en kommentar i sikte...


Nu släpper jag det och går vidare! :-)

Här visar jag tre lay-outer jag gjort på sistone istället!


Den översta har jag gjort av det härliga "plast-pappret" Sheer Delights från KI Memories. Filtfigurer från Fancy Pants. Bokstäver från American Crafts. Härlig bild på Pontus, va'?!

Den i mitten gjorde jag på 5 minuter!! Så skönt! Fler såna, säger jag!! Pappret är från Crate paper och lite kul med sin scallop-kant! Lukas klädd i finkläder på sin första födelsedag!

Den undre är en härlig konversation som jag och Lukas hade för någon vecka sen, läs på lay-outen så får du veta hur roligt han tänkte!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards