Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Ulrika - 10 februari 2009 12:03

Ja, nu blev jag så inspirerad när jag häromdan scrappade det allra första fotot från vårt bröllop 2002, så jag scrappade några till!

På fotona ser man vilken vacker maj-dag det var med en varm sol som lyste från en blå himmel!

Texten är den del ur Paulus brev till Korintierna (blev det rätt nu?) som innehåller de vackra raderna om att kärleken är störst! Den är ganska vanlig på bröllop förstår jag! Det var jag som bad prästen läsa detta stycke under vigselakten, ett litet "krav" från min sida!


Den nedre lay-outen är en bil från nyåret då vi åkte skridskor och hade kul på Hemtjärn i Filipstad. När grillerna åkt av var det ju nästan lika kul bara att springa runt på isen! Killarna noterade att de gjorde fina spår i snön, och jag har skrivit några rader om det på en lapp instucken under det högra fotot. En text med innebörden att de lämnar spår efter sig även bildligt talat, och att de ska ta vara på det som livet ger dem så att de kan lämna något efter sig!!

Det var kul att scrappa i rosa till grabbarna! Jag fick ju chansen nu när himlen på fotot gick i den vackra nyansen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards