Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Ulrika - 21 februari 2009 14:21

Jag har sett att Petra på Scrapgalen har en underbar serie papper från mina favoriter October Afternoon. Serien heter Hometown, Se bilderna i inlägget! Du hittar dem i webbutiken här!


Missa inte att Petra lottar ut biljetter till Nordiska Stämpel- & Scrapmässan i Göteborg!!
Hon har två stycken 2-dagars entrébiljetter till mässan på sitt bord, och de lottar hon ut till två stycken lyckliga vinnare som får en biljett vardera! Reglerna är att alla som handlar i webbutiken från och med nu till lördag den 28:e mars, klockan 17:00 erhåller en lott med sitt namn per 100 kr du handlar för. Välkommen in och ta en lott eller två!



Av Ulrika - 21 februari 2009 09:55

Jag fick för en lååååång tid sen en utmaning från min scrapkompis Annelie. Nu var det dags att ta tag i den!! Här hittar du Annelies blogg

Den går ut på att man ska titta i den 6:e mappen i datorn där man förvarar sina foton och sedan välja ut den 6:e bilden. Lägga ut den i bloggen, och berätta om den! Därefter ska man utmana 6 andra bloggare att göra likadant!

Här kommer därför min bild!


Det är en bild på min yngsta son, Lukas. Här är han bara 2 dagar gammal!! Rent tekniskt är det kanske inget mästerverk (fotot alltså! Hahaha!!), men ååååh så kul att ha foton på en sån sötnos när han är alldeles nyfödd!! Ni hade tur att den 6:e bilden var en där Lukas hade ögonen öppna. Annars är det ju relativt vanligt att bebisar mest ligger och sover sig igenom fotosessioner!

Han har en söt liten body/pyjamas på sig som jag tror även storebrorsan hade när han var liten.


Nu utmanar jag följande bloggtjejer att göra på samma sätt! Alltså den sjätte bilden i den sjätte mappen! Om ni redan har fått denna utmaning en gång, tycker jag att ni väljer den 12:e bilden i den 12:e mappen, för det här var ju kul!!!


1. Tant T

2. Kurrebo

3. Mette

4. Lill-Nettan

5. Ulrika T

6. Caroline 


Lycka till mina vänner!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards