Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Ulrika - 28 mars 2009 11:40

Jobbade i natt, har sovit och nu är jag på fötterna!! Ungarna leker riktigt bra här bredvid mig, och TV:n är avstängd! Då kan jag i lugn och ro sitta vid datorn och skriva lite!


Jag ska visa min lay-outer som jag gjort som ett designteams-uppdrag för Scrapgalen. Det är med helt nya superfina papper från My Minds Eye! Älskar de verkligen!

Den första är med foton på Lukas från hans födelsedag för två år sedan. Vi kunde mumsa Stålmannen-tårta på altanen i solskenet d. 23 april!

Den andra är med bilder på Lukas från i somras. Han var så söt när vi höll på att fylla poolen med vatten. Redan när de första dropparna föll på poolens botten sprang han in och bytte om till badbyxor! Han tänkte nog inte på att det tog flera timmar innan poolen var fylld, och förmodligen ytterligare något dygn innan vattnet var tillräckligt varmt... Gullesötis!

Den tredje föreställer Lukas nere vid stranden på Muminvärlden i Åbo. Vi var där för snart tre år sen, jättemysigt!

Den fjärde är med en gullig bild på Lukas när han var ett år! Kolla smilet!

Kul att jobba med rosa papper fast det är bilder på en kille!

Sist men inte minst en älskad bild på Pontus. Den är tagen under en fikapaus på Skoklosterspelen för några år sedan. Han låg ner på picnicfilten och jag fotade honom, visst är han söt!!??


Om ni vill ha mer fakta om materialet jag använt, föreslår jag att ni går in på Scrapgalens blogg där ni kan läsa allt om det! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards