Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Ulrika - 14 mars 2009 21:40

Idag var vi på genrepet på Melodifestivalen!! Vilket party!! Vilken show! Det var imponerande! Påkostat...

Jag satt ju hela tiden och hejade på Alcazar som hade den absolut bästa låten! Tyvärr blev jag senare på kvällen lätt besviken när det inte alls gick så bra för den... Nåja, jag får väl nöja mig med att dansa vilt till Stay the night hela sommaren istället!!


BRA:

Alcazar

Måns Zelmerlöv

Petra Mede

Konfetti

FLÄKTEN!!! Ja, jag gillar Carola-fläkten!!!


DÅLIGT:

Caroline, snälla, snälla, ta hand om henne på lämpligt sätt!

Måns dansare som ser ut att komma direkt från jobbet, världens äldsta jobb alltså!

Att hela Melodifestival-cirkusen nu är slut...


Vid 17.30 kom våra vänner Tarja och Kjetil med sina sötnosar på middag. Vi hade en perfekt kväll med tacos, Melodifestival, godis och glass med fruktsallad (tack, Tarja!). Jorå, några glas vin slank ner också... Grabbarna (de små alltså!) slocknade en efter en i soffan och lite varstans.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards