Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Ulrika - 5 mars 2009 23:08

Hoppsan, ser att jag inte skrivit något på flera dagar! Jag har haft lite annat för mig, det snurrar på ganska fort ibland!

Imorrn åker jag till Göteborg med Petra och Scrapgalen. Det är mässa i stan, och jag ska hjälpa henne sälja scrapsaker till hugade spekulanter på västkusten! Christel som också är medi design-teamet kommer också dit och hjälper till. Ska bli kul att träffa henne, eftersom hon inte var med på träffen hos Petra i lördags!


En kul grej som hände häromdagen var att det ramlade in 469:- på mitt konto! Det var SL:s resegaranti! En morgon för ett par veckor sen fick jag nämligen åka taxi till jobbet eftersom ett tåg var inställt (händer faktiskt INTE ofta!). Jag hade kommit för sent till jobbet om jag väntat på nästa tåg, och bestämde därför för att nyttja resegarantin för tredje gången i mitt liv! Det fungerade alltså alldeles utmärkt!


Ska försöka mms-blogga från Götet under helgen!

Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards