Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Ulrika - 29 april 2009 20:07

Idag hittade vi till slut fram till en ganska ok stämpel- och scrapbutik här i London! Jag shoppade trots allt inte värst mycket, men fick med mig lite skoj därifrån iallafall! Adressen? 12 Bury Place, butiken heter Black rubber stamp.Innan besöket där hade vi letat oss fram till 226 City Road där det enligt uppgift på Google skulle finnas en butik vid namn Creative Scrapbooking. Av det syntes intet när vi till slut kom fram till porten på nr 226 som var ett kontorskomplex... Jag frågade vilset tjejen i receptionen om hon visste något om scrapbooking-butiken, men hon hade inte ens hört talas om scrapbooking... (Men, hallå!!??). Hon hjälpte mig dock jättemycket genom att gå in på Google och söka på nytt, och hon hittade lite annat intressant. Hon beskrev också vägen till ovan nämnda butik samt en annan butik vid namn Paperchase som innehöll några små scrap-saker.


Av Ulrika - 29 april 2009 11:48

På väg till världens största pariserhjul, London Eye! Hjälp det pirrar i benen! Jag är lite höjdrädd, men inte Lukas inte. Sen bär det av på en båttur på Themsen, till Towern och sen till en scrapbookingbutik! Toppendag! Solen skiner och det är 17 grader!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards