Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Ulrika - 26 oktober 2009 11:01

Jaha, för andra gången i ordningen funderar jag på att byta hemvist... Har aldrig riktigt varit helt nöjd med Blogga gratis som numera bytt namn till Bloggportalen. Nu inser jag varför... De har lagt till reklam i bloggen, och vill man ha bort den får man snällt betala 20:- i månaden. Rynkar på näsan

Nä, visst, det är absolut inga astronomiska summor! Verkligen inte, men det är en principsak!

Det har dessutom hela tiden kostat att ladda upp bilder, 20:- för 100 bilder. Så egentligen är det konstigt att det har hetat Blogga gratis!!


Jag har erfarenhet av Blogger (alltså de som har blogspot.com som ändelse), och de är suveräna. Kostar INGENTING, och har en massa roliga gadgets. Något jag verkligen saknat här!!


Nu vill jag ha din kommentar! Gör jag rätt i att byta? Vilken ska jag byta till? Bra och dåligt med Blogger?? Något jag bör tänka på?? Vet du om det går att flytta med delar av, eller hela bloggen till ny portal??? Tyck till och var med att påverka!!

Av alla som är med och lämnar en kommentar kommer jag dra en vinnare som får en trisslott tillsänt sig!! Om du är scrappare får du dessutom lite scrapgodis i paketet!!

 

Tillägg:

Nu har jag skapat en ny blogg på http://hemmahosulrika.blogspot.com/

In och kika, och berätta vilken jag ska använda!!! Notera att den nya inte är helt färdig, finns massor med kul saker att lägga till och att ändra på!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards