Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Ulrika - 25 juni 2008 22:27

Förra sommaren besökte vi det suveräna äventyrsbadet Aquanova i Borlänge. Tyvärr drabbades man av ett längre strömavbrott då, men kompenserade mycket schysst sina gäster med fribiljetter till någon annan dag inom ett år!

Vi utnyttjade dessa biljetter idag då vi återigen besökte badet. Det är ju fantastiskt hur kul det kan vara med vattenrutschkanor!! Den stora kanan de har som heter Magic Eye spelar i en egen division! Man får åka på rumpan eller på stora badringar (antingen "enkla" eller dubbla" som ser ut som åttor). Man får dessutom åka flera stycken samtidigt om man vill! Suveränt för familjer eller för mammagrisar som båda två vill åka med mamma! Nå, mina grabbar njöt faktiskt mest av att åka själva!

De var duktiga på klättervägen som synes här nedanför! Kul grej!


Notera gärna mina två modiga pojkar som hoppar från trampolinen ner i det 4 meter djupa vattnet! På bilden syns Lukas, men Pontus är inte långt därefter!


Lukas avslutade sedan dan på sitt alldeles särskilt uppspelta humör genom att gömma sig i ett skåp i omklädningsrummet! Han brukar göra så på de flesta badanläggningar vi besöker som har denna typ av skåp! Tänk att det är så roligt!

En jättekul dag helt enkelt! 


Av Ulrika - 25 juni 2008 07:19

Det är mycket scrappande nu! Jag skapar den ena lo:n efter den andra. Jättekul! Alla är de till tävlingar på Svensk Scrapbooking. Den översta är på temat "blommigt", och jag gick loss ordentligt med blommorna!

Nummer två i raden är till tävlingen "scrappa en förstoring" och är ett foto i A4-storlek!

De tre nästkommande bilderna föreställer samma l-o som alltså är utvikbar. Den är på temat "dold text" och jag passade på att skriva om allt vi var med om på Lanzarote i våras och gömma detta inuti!

Den undre är gjord efter en skiss och visar mig och Pontus på Lanzarote!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards