Hemma hos Ulrika

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Ulrika - 16 december 2008 10:20

Idag fick jag ett stort mjukt paket levererat till dörren! Nej, det var inte Tomten som kom utan Postens budservice. ÄNTLIGEN har de kommit! Mina Hulken-händer! Nå, inte mina direkt, men de som jag ska ge barnen i julklapp! Jag har köpt dem på ebay och det visade sig vara en RIKTIGT bra affär!! Motsvarande händer i en svensk leksaksbutik kostar ca 600:-, då är de förvisso i mjukt gummi, och de jag köpt är i vadderat tyg...

Eftersom både Lukas och Pontus önskar sig dessa hade det alltså kostat oss 1200:- att köpa dem! Med tanke på att vi redan köpt en Wii TV-spelskonsol för några tusenlappar, så var tanken på att spendera ytterligare tusenlappar inte speciellt tilltalande!


Jag sökte på ebay, och hittade dessa! Det var fast pris och jag kalkylerade med porto och eventuell tullavgift. Det skulle ändå löna sig!

Men döm om min förvåning när jag slapp tullavgift och nu inser att jag köpt två suveräna par Hulken-händer för endast 388:70!!!! Alltså en ren förtjänst på mer än 800:-!!! 

Hmmm... Undrar vad jag ska göra med de pengar jag sparat....Tänka.... tänka... Jag vet att de har rea i min favorit-scrapbutik.... Hmmmm... Måste gå nu! Hej då!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards